REGULAMIN USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ
MAGDALENA SOBIESKA PHOTOGRAPHY
Postanowienia wstępne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej prowadzonej przez Magdalena Sobieska Photography, dostępnej pod adresem https://www.magdalenasobieska.pl.
- Właścicielem strony oraz administratorem jest: Magdalena Sobieska Photography, ul. Sienkiewicza 14, 05-500 Piaseczno, NIP: 522 267 09 79, REGON: 140612424
- Kontakt z administratorem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@magdalenasobieska.pl lub numerem telefonu: +48 509 970 049.
- Nr konta bankowego Sprzedawcy: 26 1090 2590 0000 0001 5539 5469
- Korzystanie ze strony internetowej oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Definicje
- Sprzedawca – sprzedawca usług oraz produktów cyfrowych zamiennie nazywana Fotografką oraz Wynajmującą – Magdalena Sobieska Photography, ul. Sienkiewicza 14, 05-500 Piaseczno, NIP: 522 267 09 79, REGON: 140612424
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Stylistka – profesjonalna stylistka, która starannie przygotowuje stylizacje dla Klienta oraz opiekuje się nim podczas całej sesji zdjęciowej.
- Wizażystka – profesjonalna makijażystka, która wykonuje zarówno makijaż do sesji, układa włosy oraz opiekuje się Klientem podczas całej sesji zdjęciowej.
- Fryzjerka – profesjonalna fryzjerka, która wykonuje uczesania do sesji i opiekuje się Klientem podczas trwania całej sesji zdjęciowej.
- Sesja – sesja fotograficzna podzielona według rodzaju oraz pakietów dostępnych w Cenniku
- Warsztaty – warsztaty fotograficzne oraz wizerunkowe wymienione w Ofercie oraz Cenniku ninijszej strony internetowej.
- Wynajem – wynajem studia Nasza Kolej, mieszczącego się przy ul. Sienkiewicza 14, 05 – 500 Piaseczno
- Studio – Nasza Kolej, ul. Sienkiewicza 14, 05 – 500 Piaseczno
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.magdalenasobieska.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Pakiet – jest to sesja zdjęciowa określona konkretną nazwą, zależna od czasu sesji, ilości zdjęć, opieki wizażystki, stylistki (w tym ilości stylizacji) oraz opieki fryzjerki.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie usługa, produkt fizyczny lub treść cyfrowa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, np. sesja fotograficzna, warsztaty, e-book lub wynajem studia.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
Warunki korzystania ze strony
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze strony w sposób zgodny z jej przeznaczeniem, przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Zabrania się: dostarczania treści o charakterze bezprawnym, podejmowania działań mogących zakłócić funkcjonowanie strony, kopiowania, rozpowszechniania lub wykorzystywania treści ze strony bez zgody administratora.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, potrzebne są: urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies, zainstalowany program FlashPlayer.
Usługi świadczone za pośrednictwem strony
Strona internetowa umożliwia:
- zakup konkretnych pakietów na sesje fotograficzne, warsztatów oraz e-booków
- wynajem godzinowy studia fotograficznego Sprzedawcy: Studio Nasza Kolej ul. Sienkiewicza 14, 05 -500 Piaseczno
- kontakt ze Sprzedawcą za pomocą formularza kontaktowego lub innych dostępnych środków,
- składanie zapytań ofertowych dotyczących usług fotograficznych, warsztatów lub wynajmu studia fotograficznego
- Wszystkie materiały dostępne na stronie (w tym zdjęcia, teksty, grafiki) są chronione prawami autorskimi i stanowią własność Magdalena Sobieska Photography lub są używane za zgodą ich właścicieli.
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie strony internetowej nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w Sklepie możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają 23% podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy lub dojazdu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- W przypadku wybrania Indywidualnej Wyceny Sesji Zdjęciowej, końcowa kwota sesji podana jest przez Sprzedawcę drogą mailową, w ciągu 3-7 dni od chwili otrzymania szczegółowych informacji od Klienta. W tym celu, w momencie zadeklarowania poprzez zakup Wyceny Indywidualnej, Klient otrzymuje formularz, na który musi szczegółowo odpowiedzieć.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana drogą mailową po wcześniejszej konsultacji z Klientem.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje dostępne na stronie były kompletne, aktualne i zgodne ze stanem faktycznym, jednak nie gwarantuje ich pełnej poprawności.
Rezerwacja sesji fotograficznej
- Rezerwacja sesji fotograficznej odbywa się poprzez dodanie do koszyka wybranego przez Klienta pakietu sesji, wypełnienie wszystkich niezbędnych danych, finalizację zamówienia dokonując płatności w ciągu 48h od chwili jego złożenia, na dane otrzymane od Fotografki w mailu, który zarazem jest potwierdzeniem zawarcia Umowy.
- Brak otrzymania płatności za zamówiony Pakiet sesji, w ciagu 48h od chwili złożenia zamówienia, wiąże się z zerwaniem Umowy.
- W ciagu 48h od otrzymania płatności za wybrany Pakiet sesji, Klient otrzyma mail z aktualnie dostępnymi terminami na sesję.
- Terminy sesji ustalane są z minimum 1 miesięcznym wyprzedzeniem.
- Fotografka zastrzega sobie prawo do proponowania tych samych terminów innym Klientom, do czasu potwierdzenia i ostatecznego zarezerwowania konkretnego terminu przez jednego Klienta.
- Klient ma 6 miesięcy od chwili zawarcia Umowy na realizację sesji.
- Aby umówić termin sesji i zmieścić się w maksymalnym czasie na jej realizację, Klient powinien potwierdzić rezerwację konkretnego terminu maksimum 1 miesiąc przed upłynięciem 6 miesięcy od zawarcia Umowy.
- Brak realizacji wykupionej sesji w terminie do 6 miesięcy od chwili zawarcia Umowy, wiąże się z jej rozwiązaniem i brakiem zwrotu kosztów.
- W ramach Umowy możliwa jest jednorazowa zmiana terminu sesji z zakresem maksimum do 3 miesięcy od pierwotnie ustalonej daty.
- Sesję zdjęciową można odwołać bez ponoszenia kosztów do 14 dni przed terminem jej realizacji. Po przekroczeniu 14 dni do terminu sesji, płatność nie jest zwracana.
- Nie stawienie się na sesję bez wcześniejszego poinformowania Fotografki o potrzebie odwołania sesji drogą mailową, telefoniczną lub sms-ową, powoduje trafienie na tzw. “czarną listę”. Co wiąże się z brakiem możliwości ponownego zawarcia Umowy przez kolejne 12 miesięcy.
-
Wszystkie zdjęcia, przekazywane Klientowi, poddane są autorskiej obróbce kolorystycznej oraz retuszowi. Rezerwacja sesji oznacza zapoznanie się ze stylem obróbki Fotografki, tym samym jego akceptacją.
Realizacja sesji fotograficznej
- W chwili rezerwacji terminu sesji, Klient otrzyma mail ze szczegółowymi informacjami na temat sesji i tego jak się do niej przygotować.
- Klient zobowiązany jest do odpowiedzenia na zadane mu pytania dotyczące sesji, najpóźniej do 2 tygodni przed terminem sesji. Tym samym Klient potwierdza zapoznanie się ze wszystkimi informacjami przekazanymi mu przez Fotografkę.
- Brak odpowiedzi na zadane pytania wiąże się z brakiem możliwości odpowiedniego przygotowania się do sesji zdjęciowej przez Fotografkę, jak również Klienta, co stanowi możliwe obniżenie jakości usługi. Aczkolwiek Fotografka dołoży wszelkich starań aby tak się nie stało.
- W przypadku wyboru Pakietu z opieką Stylistki, Stylistka skontaktuje się z Klientem 2 tygodnie przed planowanym terminem sesji zdjęciowej. Klient zobowiązuje się do jak najszybszej odpowiedzi na zadane przez Stylistkę pytania, tak aby mogła zacząć swoją pracę i przygotować odpowiednie stylizacje na sesję zdjęciową.
- Sesje zdjęciowe wykonywane są od poniedziałku do piątku. Sesje w weekendy wykonuję jedynie w wyjątkowych przypadkach i wiążą się z dodatkowym kosztem +100% kosztów wynagrodzenia za wybrany pakiet.
- Sesje zdjęciowe realizowane są w moim studio fotograficznym „Nasza Kolej”, mieszczącym się na ul. Sienkiewicza 14, 05 – 500 Piaseczno, w plenerze lub wybranym wnętrzu na terenie Warszawy i okolic do 30km.
- Jeżeli istnieje potrzeba wykonania sesji zdjęciowej w większym studio zdjęciowym, należy wziąć pod uwagę koszt wynajęcia zewnętrznego studia lub kosztów wynajęcia ewentualnego wnętrza/apartamentu, co jest ustalane indywidualnie.
- W przypadku sesji wyjazdowych powyżej 30 km od Warszawy doliczany jest koszt dojazdu 2 zł/1 km x2 oraz noclegu w przypadku odległości powyżej 70 km od Warszawy (400-700zł/noc w zależności od lokalizacji i kosztów hoteli w danym miejscu).
- W ciagu 7 dni od daty realizacji sesji, Klient otrzyma link do prywatnej galerii internetowej na hasło, mieszczącej się na portalu Mafelo, gdzie będą znajdować się wykonane przez Fotografkę zdjęcia z sesji w formie „surowej” (przed obróbką) po preselekcji (usunięcie zdjęć z zamkniętymi niecelowo oczami itp.)z odpowiednio nałożonym znakiem wodnym, jedynie w celu umożliwienia Klientowi dokonania wyboru tych ujęć, które będzie chciał, aby Fotografka przekazała jako efekt końcowy sesji.
- Istnieje możliwość wybrania zarówno większej jak i mniejszej liczby zdjęć niż w deklaracji podczas rezerwacji sesji, przy czym wybranie mniejszej ilości nie zmienia kosztu wybranego i zrealizowanego pakietu.
- Każde dodatkowe zdjęcie wybrane do obróbki ponad wybrany przez Klienta Pakiet to koszt 120 zł.
- Fotografka nie przekazuje „surowych” zdjęć, RAW’ów Klientowi.
- Zapisywanie, pobieranie, kopiowanie i udostępnianie surowego materiału, ze strony, której celem jest jedynie wybór zdjęć do obróbki, jest zabronione.
- Efektem końcowym sesji są jedynie zdjęcia wybrane przez Klienta i przekazane przez Fotografkę po autorskiej obróbce.
- Klient może wybrać zdjęcia do obróbki w odpowiednim dla siebie czasie.
- W przypadku wybrania większej ilości zdjęć ponad wybrany Pakiet, Klient otrzyma mail z informacją o konieczności uregulowania płatności za dodatkowe zdjęcia.
- Czas oddania gotowych zdjęć przez Fotografkę wynosi do 30 dni roboczych od otrzymania zamówienia na wybrane zdjęcia. Termin oddania może się wydłużyć jedynie w przypadku zamówienia znacznej ilości zdjęć ponad wybrany pakiet lub sytuacji życiowych, na które nie mamy wpływu.
Rezerwacja warsztatów
- Rezerwacja Warsztatów odbywa się poprzez dodanie do koszyka wybranych przez Klienta warsztatów, wypełnienie wszystkich niezbędnych danych, finalizację zamówienia dokonując płatności w ciągu 48h od chwili jego złożenia, na dane otrzymane od Fotografki w mailu, który zarazem jest potwierdzeniem zawarcia Umowy.
- Brak otrzymania płatności za zamówiony Warsztaty, w ciagu 48h od chwili złożenia zamówienia, wiąże się z zerwaniem Umowy.
- W ciagu 48h od otrzymania płatności za wybrane Warsztaty, Klient otrzyma mail z aktualnie dostępnymi terminami do ich realizacji.
- Terminy Warsztatów ustalane są z minimum 1 miesięcznym wyprzedzeniem.
- Fotografka zastrzega sobie prawo do proponowania tych samych terminów innym Klientom, do czasu potwierdzenia i ostatecznego zarezerwowania konkretnego terminu przez jednego Klienta.
- Klient ma 6 miesięcy od chwili zawarcia Umowy na realizację Warsztatów.
- Aby umówić termin Warsztatów i zmieścić się w maksymalnym czasie na ich realizację, Klient powinien potwierdzić rezerwację konkretnego terminu maksimum 1 miesiąc przed upłynięciem 6 miesięcy od zawarcia Umowy.
- Brak realizacji wykupionych Warsztatów w terminie do 6 miesięcy od chwili zawarcia Umowy, wiąże się z jej rozwiązaniem i brakiem zwrotu kosztów.
- W ramach Umowy możliwa jest jednorazowa zmiana terminu Warsztatów z zakresem do 3 miesięcy od pierwotnie ustalonej daty.
- Warsztaty można odwołać bez ponoszenia kosztów do 14 dni przed terminem ich realizacji. Po przekroczeniu 14 dni do terminu Warsztatów, płatność nie jest zwracana.
- Nie stawienie się na sesję bez wcześniejszego poinformowania Fotografki o potrzebie odwołania Warsztatów drogą mailową, telefoniczną lub sms-ową, powoduje trafienie na tzw. “czarną listę”. Co wiąże się z brakiem możliwości ponownego zawarcia Umowy przez kolejne 12 miesięcy.
Realizacja warsztatów
- W chwili rezerwacji terminu Warsztatów, Klient otrzyma mail ze szczegółowymi informacjami na temat ich realizacji i tego jak się do nich przygotować.
- Klient zobowiązany jest do odpowiedzenia na zadane mu pytania dotyczące Warsztatów, najpóźniej do 2 tygodni przed terminem ich realizacji. Tym samym Klient potwierdza zapoznanie się ze wszystkimi informacjami przekazanymi mu przez Fotografkę.
- Brak odpowiedzi na zadane pytania wiąże się z brakiem możliwości odpowiedniego przygotowania się do Warsztatów przez Fotografkę oraz osoby współprowadzące, co stanowi możliwe obniżenie jakości usługi. Aczkolwiek Fotografka dołoży wszelkich starań aby tak się nie stało.
- Warsztaty realizowane są jedynie w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
- Warsztaty realizowane są w studio fotograficznym „Nasza Kolej”, mieszczącym się na ul. Sienkiewicza 14, 05 – 500 Piaseczno.
- Zakres usług świadczonych przez Fotografkę i osoby współprowadzące podczas Warsztatów, zawarty jest w opisie Warsztatów, znajdującym się w Ofercie oraz Cenniku na niniejszej stronie internetowej.
- W ramach Warsztatów Klient ma zagwarantowany poczęstunek oraz napoje (woda, sok, herbata, kawa).
Wynajem studia Nasza Kolej
- Wynajem Studia odbywa się w pierwszej kolejności poprzez kontakt z Wynajmującą w celu ustalenia dostępności terminu na wynajem.
- Studio wynajmowane jest z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W celu rezerwacji terminu należy dodać do koszyka wybraną przez Klienta formę oraz czas wynajmu , wypełnienie wszystkich niezbędnych danych, finalizację zamówienia dokonując płatność w ciągu 48h od chwili jego złożenia, na dane otrzymane od Wynajmującego w mailu.
- Brak otrzymania płatności za zamówiony Wynajem, w ciagu 48h od chwili złożenia zamówienia, wiąże się z brakiem rezerwacji terminu.
- Jedynie otrzymanie płatności w ciągu 48h od chwili złożenia zamówienia na wynajem studia, oznacza rezerwację wybranego terminu i zarazem zawarcie Umowy.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do proponowania tych samych terminów innym Klientom, do czasu potwierdzenia i ostatecznego zarezerwowania konkretnego terminu przez jednego Klienta.
- W ramach Umowy możliwa jest jednorazowa zmiana terminu Wynajmu z zakresem do 3 miesięcy od pierwotnie ustalonej daty.
- Wynajem można odwołać bez ponoszenia kosztów do 72 godzin przed terminem jego realizacji. Po przekroczeniu 72h-48h do terminu Wynajmu, zwracane jest jedynie 50% kosztów Wynajmu. Po przekroczeniu 48h do terminu Wynajmu, koszt Wynajmu nie jest zwracany.
- Nie stawienie się w Studio bez wcześniejszego poinformowania Wynajmującej o potrzebie odwołania Wynajmu drogą mailową, telefoniczną lub sms-ową, powoduje trafienie na tzw. “czarną listę”. Co wiąże się z brakiem możliwości ponownego zawarcia Umowy przez kolejne 12 miesięcy.
Zasady pracy w Studio podczas Wynajmu
- Rezerwacja Studia Nasza Kolej rozpoczyna się i kończy w godzinach ustalonych drogą mailową. Czas liczony jest od ustalonej godziny rezerwacji, aż do opuszczenia studia przez ostatniego uczestnika sesji lub warsztatów czy nagrań. W przypadku zakończenia sesji, warsztatów czy nagrań przed planowaną godziną, koszt należny za wynajem nie zostaje pomniejszony.
- Klient wynajmujący Studio zobowiązany jest do doprowadzenia Studia do stanu, w jakim był przed rozpoczęciem Wynajmu. Dotyczy powrotu mebli na pierwotne miejsca, brak porozrzucanych śmieci, sprzęt użyty podczas wynajmu odpowiednio złożony i zdany Wynajmującej w celu sprawdzenia i schowania do magazynku.
- Minimalny czas Wynajmu wynosi 3 godzin w dni powszednie, 5 godzin w weekendy.
- Każda dodatkowa godzina wynajmu ponad 8 godzin wynosi 250 zł/godzina (Pn-Pt), 500 zł/ godzina (Sb – Ndz)
- Metr zużytego/zadeptanego tła kartonowego: 80 zł
- Użycie ręcznie malowanego płótna: 80 zł
- Pomoc asystenta studia 100 zł/h
- Ponadnormatywne sprzątanie studia (duża ilość bio odpadów, plastików etc., mocne zabrudzenie podłogi wymagające specjalistycznego czyszczenia): 350 zł
- Zakaz używania confetti, brokatu, sztucznego śniegu.
- Zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu lub innych używek.
- Wszelkie uszkodzenia mebli, studia, dostępnego sprzętu wiążą się z karami pieniężne, które zostaną doliczone do końcowego rachunku.
- Podczas Wynajmu w biurze Studia zawsze przebywa Wynajmująca.
- Wynajmująca może przerwać Wynajem w przypadku, gdy działania trwające w jego czasie są niezgodne z prawem.
Prawa autorskie
- Wyłącznym prawom Sprzedawcy podlegają wszelkie fotografie, materiały, treści cyfrowe, kompozycje, elementy grafiki, jak również programy warsztatów, znajdujące się na ninijeszej stronie internetowej.
- Pobieranie, kopiowanie i podpisywanie się pod zdjęciami zamieszczonymi na tej stronie internetowej, jest zabronione i grozi postępowaniem sądowym.
- Zdjęcia powstałe podczas sesji zdjęciowych autorstwa Fotografki, podlegają prawom autorskim i dotyczą jedynie niekomercyjnego ich wykorzystania.
- Klient ma prawo do korzystania z powstałych zdjęć na użytek prywatny, w social mediach, promocji własnej osoby i micro działalności na małą skalę (Linked In, artykuły, posty sponsorowane) oraz małym druku.
- Chęć wykorzystania przez Klienta powstałych zdjęć w celach komercyjnych na większą skalę, taki jak reklama w magazynach drukowanych, na billboardach, w telewizji, posterach, etc. wymaga rozszerzenia praw autorskich, co wymaga indywidualnych ustaleń z Fotografką.
- Fotografka, ani nikt z osób współpracujących, nie ma prawa publikować zdjęć powstałych podczas sesji z Klientem, bez otrzymania od niego pisemnej zgody na publikację.
- Fotografka, ani nikt z osób współpracujących, nie może nagrywać ani robić zdjęć z backstage’u bez ustnego wyrażenia zgody Klienta.
- Fotografka, ani nikt z osób współpracujących, nie może publikować nagrań ani zdjęć powstałych podczas backstage’u z sesji zdjęciowej bez ustnej lub pisemnej zgody klienta.
- Klient w każdej chwili może odwołać swoją zgodę na publikację zdjęć oraz nagrań i prosić o ich usunięcie, jeżeli zostały wcześniej opublikowane, do czego Fotografka oraz osoby współpracujące, które skorzystały z wcześniejszej zgody na publikację, muszą się dostosować.
- Klient publikując zdjęcia powstałe podczas sesji zdjęciowej zobowiązany jest do podpisywania i wskazywania Fotografki, jako autorki zdjęć.
- Fotografka zastrzega sobie wyłączne prawo do dokonywania zmian w fotografii, poprzez jej autorską obróbkę. Klient nie ma prawa nakładać na zdjęcia żadnych filtrów, ani obrabiać zdjęć na własną rękę bez zgody Fotografki. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, wtedy Klient musi natychmiast usunąć takie zdjęcia, na prośbę Fotografki.
- Na zdjęciach wykonanych podczas Warsztatów, Klient jest zobligowany do oznaczania Fotografki jako organizatorki warsztatów. Oznaczenie może być poprzez dodanie @sobieskaphotography, podanie linka do strony magdalenasobieska.pl lub hashtagiem #sobieskaphotography
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem pkt 3 „Oferowanych metod dostawy oraz płatności”.
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Przesyłka kurierska
- Odbiór osobisty pod adresem: ul. Sienkiewicza 14, 05-500 Piaseczno
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność gotówką w dniu sesji (dotyczy jedynie sesji zdjęciowych)
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne
3. Szczegółowe informacje na temat metod realizacji oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr kontaktowy.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane powyżej.
Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
-
Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w początkowych punktach Regulaminu. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
9.Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, dotyczy przygotowania i realizacji Warsztatów, które były przedmiotem Umowy, a na które Konsument się nie stawił, przygotowanie sesji zdjęciowej wraz ze stylizacjami, które są przedmiotem Umowy, który należy do zrealizowania przez Sprzedawcę, jeszcze przed terminem sesji
-
w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
-
o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
-
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
-
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
-
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
-
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator.
- Administrator zbiera dane osobowe Usługobiorców w sposób określony w Regulaminie, którego niniejsza Polityka Prywatności jest integralną częścią. W celu wykupienia Usługi, Usługobiorca powinien podać dane zapewniające możliwość jej realizacji oraz umożliwiające kontakt z Usługobiorcą.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), krajowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
- Administrator przetwarza dane, które są podawane dobrowolnie przez użytkowników w ramach: formularza kontaktowego, procesu realizacji zamówień, zapisów do newslettera, kontaktu e-mailowego lub telefonicznego.
- Zakres danych osobowych obejmuje m.in.: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny, inne dane, które użytkownik dobrowolnie przekaże w wiadomościach.
- Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
- Podanie danych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne w celu skorzystania z danej usługi witryny internetowej.
- Dane osobowe gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
- Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wybranej usługi z witryny internetowej, czyli celu w jakim zostały zebrane, zgodnie z wymogami prawnymi (np. przechowywanie dokumentów księgowych przez 5 lat).
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Użytkownikowi przysługuje:
- prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora
-
- Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego.
- Do danych osobowych zbieranych przez Administratora mają bezpośredni dostęp jedynie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora oraz uprawnione osoby, którym zostały udzielone stosowne upoważnienia. Dane osobowe Usługobiorców są również udostępniane podmiotom dokonującym rejestracji domen w celu świadczenia usług polegających na rejestracji domen.
- Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych personelowi i podwykonawcom Administratora odpowiedzialni za obsługę Usługobiorcy; podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (tj. usługi księgowe, płatności elektronicznych i wsparcia technicznego, pocztowe, prawne) w celu i w zakresie koniecznym do prawidłowego wykonania umowy.
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sprzedawcę, zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu sesji zdjęciowej, warsztatów lub wynajmu, w przypadku wystąpienia obostrzeń państwowych, które uniemożliwiają realizację w danym terminie lub w sytuacji zdarzeń losowych, na które Sprzedawca nie ma wpływu. O zmianie terminu Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Klienta telefonicznie lub drogą mailową.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta drogą mailową.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Formularz odstąpienia od Umowy, który należy przesłać w przypadku chęci odstąpienia od Umowy:
Adresat:
Ja ………………………………………… niniejszym informuję o odstąpieniu od Umowy, dotyczącej świadczenia następującej usługi: …………………………………..
Data zawarcia Umowy: ………………………………..
Imię i Nazwisko Konsumenta: ………………………………….
Adres Konsumenta: …………………………………………..
Adres mailowy Konsumenta: ……………………………………….
Data: …………………………………………